måndag 26 oktober 2009

Det går bra nu (kompis det går bra nu)!!!

Ja att skruva ihop sängen och att få det fint i min sons rum, det har gått jättebra!!!

Han rum e så fint och det ser ut som det bor en ganska så stor kille där nu. Och det gör det ju med!!! :-) Lagom stor...

Jag har lagat lunch (det blir matalåda till dig imorgon älskling)och tagit en paus... är helt slut i kroppen men väldigt lycklig!!! Ja det var länge sen jag var så lycklig som jag är nu. Känner en sådan otrolig kärlek till min man och till mitt barn. Känner mig harmonisk och på helt rätt bana. Trodde aldrig jag skulle kunna bli så här lycklig som jag är just nu.

Mina vänner har stor del i det här oxå!!! Jag älskar er alla så ofantligt!!!

Snart skall jag skruva ihop de sista Ikea grejerna, ville bara att ni skall veta hur mycket jag bryr mig om er alla om jag e dålig på att säga det!

Kram

(en kopp kaffe och en pepparkaka ja tack)

1 kommentar:

Jessica sa...

Vad skönt att det känns så bra gumman!
Det är ju precis livet ska kännas!
Kram

Bloggarkiv