lördag 31 oktober 2009

Ganska så precis hemkommen...

från stan med en lyckad shoppingdag. Jag skulle inte ha nåt men har lyckats bränna en hel del pengar, så kan det vara!

Jag fyndade på H&M en leopardtopp som jag suktat lite efter tidigare reade de ut idag, så köpte jag ett par chockrosa/lila tights på rean på H&M allt för den ringa summan av 150 kr.
Fynd fullkomligt älskar jag men jag köpte en parfym som jag älskar och som absolut INTE är billig på något sätt.
Flowerbomb från Viktor & Rolf!!! Jag provluktade på den på stan och Mattias jublade över doften... självklart slår jag till. Den kostade dock 795 kr för en edp 50ml men lyckliga jag fick ändå en liten lotion och en duschkräm på köpet. Annars kostade bara parfymen samma men hon hade precis fått in de förpackningarna inför julen kan jag tro...

Mmmmmmmmm jag luktar såååå gott. Jag har varit ute efter den länge och nu slog jag äntligen till...

Nej nu skall jag kolla till kassergratängen eller vad jag skall kalla det i ugnen. Kram kram!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv