fredag 13 november 2009

Känns som att jag vunnit på lotto... ;-)

Jag är nog världens lyckligaste!!! Sjukt trött men oxå sjukt lycklig...

Jag har en underbar son, en helt fantastiskt underbar man och världens finaste lägenhet!!!

Idag kom min dator tillbaks från reparatören och jag känner mig inte vingklippt längre. Bilen har hittat hem och är lagad och det var den reservdelen som jag fick sist det var fel på så det gick på garantin. Lyckliga jag!

Så har vår tvättmaskin varit ur funktion och den är oxå lagad!!!

Tre stora viktiga delar som får livet att rulla på lite extra bra. Underbart helt enkelt.

Nu sitter vi här alla tre i soffan och undrar vad vi ska äta idag. Jag styr och ställer ju jämt så nu tänkte jag luta mig tillbaks och kolla vad min älskling vill äta. Tror jag ska ta mig ett glas vin ikväll. Det blev ju ingen afterwoork på jobbet så vi får köra det hemma istället. Tror vi har en flaska sliskigt vitt vin hemma som man kanske kan öppna. Eller så skiter man i det.

Åhhhhh min underbara dator med underbart skönt tangentbord!

Nu skall jag slappa lite i soffan, puss och kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv