lördag 7 november 2009

Lördag hela veckan lång!!! =)

Jaha då var den efterlängtade lördagen här igen för att snabbt rinna förbi. Idag var jag uppe och powerwalkade kl 08.15. Blev en runda på en timme och det var kallt men härligt. Måste måste måste sticka ned och köpa en mössa idag på stan!

Mattias pappa är här på besök så nu har vi fikat och de är och kollar på stan en runda. Jag skall strax laga lunch efter att jag surfat en stund. Igår blev det en trött kväll i soffan framför Idol. Ja jag tyckte det var rätt att Rabih åkte ut även om han var super charmig. Nu blir det svårare och svårare för varje vecka som går. Erik var ju den som dominerade som vanligt måste jag säga. Den killen kan verkligen sjunga. Den låten är ju så underbart fin och mina ögon var tårfyllda efter att han hade sjungit färdigt!

Nu har jag suttit och slösurfat på aftonbladet en stund och hittade det här klippet... hi hi hi! Stackars kille!!!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6060953.ab

Ikväll blir det drinkar med vänner, det skall bli jätte trevligt!

Ha en underbar lördag på er!

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv