tisdag 10 november 2009

Trött som aldrig förr...

och ofantligt dålig på att blogga när jag inte har min egen dator. Liksom inte samma sak att skriva på den här. Verkligen inget fel på den men inte samma sak bara...

Idag har jag tränat igen och jag e verkligen helt slut. Imorgon skall det bli skönt att ha en vilodag! Jag behöver verkligen det.

Kollade på lite resor innan och det såg så mysigt ut... Får se om vi kan komma överrens om vart vi skall åka. Nu vet jag ialla fall vart jag vill åka... exakt ilket hotell jag vill bo på. Det kostar dryga 17 000 för oss tre men det får det väl vara värt. 7000 kr per vuxen och 3500 för Diddis...
Om jag ska åka iväg vill jag ju att det skall vara mysigt occh inte vilket skithotell som helst. :-) Detta hotellet hade nära till havet, nära till affär och något köpcentrum, fin pool och barnpool... Jätte mysigt ser et ut på bilden och fin balkong/terass...3500 kr skulle vara betalt nu och resten i januari. Inga julklappar i år då ;-)

Nej nu skall jag lägga mig ned i soffan tror jag och kolla på Greys Anatomy om det kommit nåt nytt avsnitt.

Sussa sött!

Kram kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv