söndag 1 november 2009

Vilken super-duper produktiv helg!!!

Idag skuttade jag upp vid tjugo i nio och snörade på mig träningsskorna, dags för Power-walk innan frullen. Japp det bränner ju lite mer då och i ärlighetens namn... man tränar för utseendets skulle OCH för att må bra men mest utseendet. Japp så är det!

Drog ett varv runt växjösjön och på väg hem igen så stannade jag vid konsum för att överraska mina favvo killar med en mysfrukost.
Bättrade på färgen på mitt hår idag, utväxten såg för jävlig ut! Så har vi kämpat upp våra högtalare på väggarna nu och dolt vart ända liten sladd... Oj vilket hästjobb så nu kan vi inte flytta någonstans... Inte för att vi hade planer på det heller men ändå!

Har åkt runt och kollat lampor ute på lamplagret, varit på mio och EM. Har väl inte direkt hittat något utav det vi skulle men jag hittade en sjukt snygg kökslampa för 2 400:-. Sjukt snygg var den!
Nu sitter vi här min man och jag, helt slut i soffan och skall snart äta kvällsmat!

Hoppas ni har haft en lika härlig helg som vi haft!

Puss puss

Inga kommentarer:

Bloggarkiv