tisdag 16 augusti 2011

Det lönar sig att vara på hugget



Sista gången jag var ute och sprang på semestern så fick jag satans ont i knät...
INTE alls kul. Jag har haft lite småont men det har liksom gått över när jag sprungit en liten stund. Detta höll tyvärr i sig och sitter fortfarande i lite ibland.
Slutsats: Jag måste kolla upp mina skor och hur jag springer.
Nu har jag äntligen gjort detta! Jag vill ju så gärna springa eftersom jag kommit in i ett fantastiskt flow och fullkomligt ä l s k a r att springa.
Det visar sig att jag har pronerande löpsteg- Big time!!!
Jag har även helt fel skor för detta... Så jag var nere i runner store och sprang på löpband med diverse skor och sulor för att hitta det perfekta resultatet.
Det gjorde jag, för 2400 kr. (1900 kr för skor och 500 kr för sulor)
Aj sa plånboken och jag kom hem utan produkter. Men skam den som ger sig...
Jag sökte med ljus och lykta på nätet och har hittat mina skor i USA för 499 kr på rea!!! Happy!!!
Med frakt tull och fan och hans moster så blir det ringa 1000 kr för ett par skor m a o halva priset. Sulorna får jag köpa nästa månad och jag kan springa utan sulor för det var helt ok enligt tjejen i butiken.
Fatta hur lycklig jag är, min förälralediga plånbok med! :-)
Skorna är dessutom inte ens snygga men fy bövelen så sköna!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv