onsdag 24 augusti 2011

Full rulle!!!

Idag har varit en dag med fullt upp! På ett kul och positivt sätt kanske skall tilläggas... :-)

Först var det power walk imorse (innan frukost)när jag lämnat D i skolan. Sen kom fina Lina hit på fike och lite snack. :-) Det var länge sen vi sågs så det var verkligen hur trevligt som helst. Barnen har blivit så stora sen sist vi sågs!

Sen var det dags att hämta sonen i skolan och då blev det en till power walk på 45 minuter! Inte illa!!! :-)

Vi kastade oss i bilen när vi väl var hemma och styrde mot Grand Samarkan! Det var D´s dag idag. Fyra nya byxor, 2 gympa t-shirts och ett par shorts, nehöver jag säga att han var nöjd när vi kom hem. En one piece fick det bli till honom med så nu är han jätte nöjd!

Ikväll har jag varit med Lina på Pomp de luxe visning på Royal Corner. Jätte trevligt och fina kläder men jag avstod faktiskt från att handla. W har så otroligt mycket kläder redan och så kunde jag inte bestämma mig riktigt. Men jag kan varmt rekommendera för det var väldigt bra priser på produkterna som har lite Noa noa stuk!
Kommer kanske gå in på hemsidan och shoppa om sju dagar när den öppnar?!! Vi får väl se...

NU ligger jag helt slut i sängen och när jag kom hem så sov bägge barnen. Det var så skönt ska jag villigt erkänna! Skönt att slippa tjat och lite skrik för en kväll.
Nu är det go natt!
Kram på er

Inga kommentarer:

Bloggarkiv