fredag 26 augusti 2011

Goder morgon!

Sitter i soffan och äter frukost i form av brie & salami rullar, yoghurt och kaffe.
Idag har jag redan tränat, power walk stod på schemat men eftersom vi kom iväg en aningens sent idag så var det lika bra att springa till skolan. Den springturen fortsattes efter vi pussat sonen "hej då".
Detta var innan frukost och shit vad det märks.
Det är bra mycket jobbigare att springa innan man fyllt på med bränsle... men då kanske det tar lite extra av det som sitter på kroppen. ;-)
Hur som helst så sprang jag lite mer än 3 km, de resterande två fick bli intervaller i form av att sprinta i uppförsbackar.
Tror att folk undrade vad jag höll på med... En tjej i galen fart med barnvagn ha ha men som om jag bryr mig. Kan människor i USA gå "apgång" så är det ju inget att springa med vagn i uppförsbacke.

Hur som helst så fick jag en rejäl invigning av mina nya skor!!! De är verkligen supersköna och jag känner verkligen att jag har ett helt annat stöd när jag springer nu! Så najs! Mitt knä känns redan bättre, nu skall jag bara köpa sulorna med men det är ingen brådska.
Så kolla upp era fötter, jag kan varmt rekommendera "Runnerstore" nere i stan. Grymt bra service och de kan verkligen sin grej.

En annan sak som jag tänkte mig prova (genom att söka på Youtube) och se vad jag kan hitta är Piloxing. Blandning mellan Pilates och boxning. Men jag får köra utan dessa handskar som väger 0,5 kilo var. Tänkte prova piloxings rumpträning, den verkade vara djävulsk!
Nu skall jag njuta av en kopp kaffen innan flisan vaknar!

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv