måndag 29 augusti 2011

Underbara nyheter!


Idag när jag skulle hämta D på skolan så var jag ute i väldigt god tid... Så jag tänkte att jag tar en sväng dit jag tappat nyckeln. Jag kan ju ha missat något.

Jag gick och kollade på marken och t o m i hagen jämte och helt plötsligt så såg jag på en stolpe, där hängde lappen med det underbara budskapet.

Någon snäll underbar människa hade hittat dem och tagit hand om dem.
Mot blomsteraffären för att ge denna underbara människa ett värdigt tack.


En stor underbar brudorkidé som hon verkligen var värd.



Och en lapp som förklarar hur obeskrivligt tacksam jag är, nu i efterhand kan jag själv tycka att jag skulle tackat för att hon tog hand om mikna nycklar med. Men allt gick så snabbt och jag var gråtmild av tacksamhet!

Det allra roligaste var att det är en gammal klasskompis mamma som hade hittat dem. Så jag förklarade att jag hade varit i deras hus innan och hon tog fram skolkatalog så att jag fick peka ut mig själv.
Väldigt lustigt sammanträffande!
Hur som helst så har hon sparat mig en förmögenhet för hon berättade att det kostar ca 3000 kr att få fram en sådan nyckel som man kan trycka på knappen för att öppna bilen.
IM SO HAPPY!!!

Sjukt sjukt lycklig... Undrar hur jag skall göra nästa helg för att inte tappa bort hela mitt liv, förslag någon?

1 kommentar:

Erika sa...

Ibland kan man ha tur :) Underbart med ärliga och omtänksamma människor. Puss på dig gumsan och håll hårt i nycklarna nästa gång :)

Bloggarkiv