fredag 2 september 2011

Berömmet fortsätter...

Oj vilken god lunch jag har gjort. Ha ha! Min skrytdag idag. Men man måste ju få vara stolt! Det blev köttfärs med lite creme fraise, en halv chilifrukt, vitlöksklyftor (bra för förbränning) och tacokrydda. Till det kokade jag brysselkål. Det var riktigt gott... Brysselkål är helt klart underskattat!

Jag har ju börjat smyg lchf:at lite och det är ju verkligen min grej! Gjord det eftert D graviditet och gick ned 10 kilo på 2 månader typ.
Jag känner att min kropp svarar så bra på det. Plus min träning! Jag har några kilon kvar till mitt första mål men ändå börjar det liksom hända grejer. Känner att träningen ger resultat och min kropp börjar verkligen ändra form. Det gillar jag och snart är det dags att ta en löprunda igen... Det var snart en vecka sen sist.
Så gött att hitta tillbaks och bli en ny Stina på.sqmmq gång.

Snart dags att hämta sonen och sen förbereda mig för tur till Gemla. Spännande!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv