torsdag 1 september 2011

De e mycket nu...

Ja det är väl rent av en underdrift!

I helgen är det cykelfest i Gemla och den skall vi medverka på, i vårt hus. Utan våra möbler.
Imorgon får vi reda på vad vi skall tillaga(förrätt, varmrätt eller efterrätt) och det skall bli spännande, jag har aldrig tidigare varit på en cykelfest men det låter hur kul som helst.
Jag återkommer med mer info och kanske om vi har tur lite bilder. Nu är jag mest fokuserad att få vårt hem mysigt och att försöka duka fint! :-)
Hoppas våra gäster har överseende med hur det ser ut, de får helt enkelt komma på besök en dag när våra möbler är på plats.

Sen är det hela renoveringsbiten, kolla priser och jämföra produkter. Vad skall man satsa på mm... Kul men krävande med. Längtar liksom tills det är dags att börja se våran övervåning växa fram. :-)

Ikväll fick jag dispens för att gå på musicquizz, det blev bara jag och Mike. Det var så najs att bara åka ned och göra quizzet och trots att vi bara var två så gick det bra. Vi är ett bra team jag och Mr Mike när det gäller musik.

Kom lagon hem till The Killing på tvn och snart är det dags för dagens bästa stund. Sova. Imorgon är en tuff lång dag som kommer bli rolig. Förhoppningsvis hinner jag lösa lite saker i hemmet som att packa en och annan flyttlåda. Torka lite lister eller lite annat "skoj" inför flytten.

Sov gott nu folkens så återkommer jag när jag är redo för det. Är liksom lite mycket just just nu. :-)

Kramen

Inga kommentarer:

Bloggarkiv