söndag 11 september 2011

Det är mycket nu...

Insåg att det var ett tag sen jag la in mitt sista blogginlägg... Just nu är det lite mycket med just allt kan man säga.
Har en son som vill cykla och leka med kompisar hela tiden (då är man ju passopp). Ett hem som skall flyttpackas. Ett nytt hem som skall renoveras så jag håller på och köper färg och annat. En bebis som skall äta bytas på och gosas med. Jag själv som skall träna och må bra i allt detta. Givetvis massor med annat smått och gott.
T ex som igår hade vi kick-off med jobbet och det var som vanligt hur kul som helst. Föreläsningar halva dagen, eftermiddagen var som vanligt öronmärkt med teambuilding och lek och på kvällen var det trerätters och party. LCHF fick bli liiiite osidosatt och jag slarvade genom att smaka liiite opotatiskaka till fläskfilén samt att inta en smarrig efterrätt med gott samvete. Det slank även ned "natta mat" i form av pommes och burgare... (jäkligt gott var det med)
Nu är jag dock tillbaks i gängorna igen och stekte bacon och ägg till frukost idag.
Det var så trevligt och roligt igår och jag saknar verkligen mitt jobb i massor. Det här året går vår utbildningsresa till Kina OM vi klarar våra mål och det måste vi ju bara göra.
Om TRE små ynka dagar är vi husägare och då drar projekt renovering igång!!! Ska bli så kul, läskigt och härligt- Allt på samma gång. Jag längtar så det värker i hela kroppen att få flytta in i vårt fina hus och slippa bo här.
Då får ni titta förbi på en kopp java och snacka lite skit och mysa hos oss...
Idag är slappedag och det är så skönt, helt nyduschad nu och sitter i sängen och njuter av att bara vara. Imorgon börjar allvaret igen men först tar vi en skön söndag och bara ääääääääär.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv