lördag 14 november 2009

Dagen har varit toppen hitills...




Vilken toppendag det har varit och fortsätter att vara... De här små bebisarna från H&Ms Jimmy Choo kampanj har blivit mina idag. Lyckades komma in på deras webbsida trots den kön som rådde hela tiden. Försökte bara ett litet tag och vips så var jag inne... Det var ganska så urplockat när jag var där inne... i alla fall vad det gäller skor och smycken. Givetvis hans snyggaste kläder oxå så som lacktights mm.

Ja ja vi får ju bara hoppas att dessa skor passar mig och att jag kan gå i dem... Hur som helst så känns det kul att ha ett par designskor som skall flytta in...
Satt och spanade på en väska för 1299:- men sen så struntade jag i den... Har ju redan en del väskor och nästa gång jag ska köpa en väska så ska det vara "BIG LOVE"...

Vi har varit på Leos lekland en sväng idag och Didde och Mattias har busat en massa. Jag stod mest och kollade på dem, jag har sån grym träningsvärk i "vingarna" efter träningen igår... Vilket liv det var på Leos... massa barn som levde rövare. Ville bara plugga i min ipod och sätta mig och slappna av i ett hörn.

Nu är vi hemma och tittar på "Upp" och jag sitter mätt som en plätt i soffan. Idag lagade jag biffar, klyftpotatis och tzatziki...Mmmmmm det var gotte!

Imorgon blir det bowling för hela slanten :-) Det blir första gången som Didde ska bowla och det skall bli spännande. Får se om han tycker det är kul!

Nu ska jag slappa lite i soffan.

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv