söndag 8 november 2009

En skön dag med spenerarbyxorna på...

Idag blev det en dag i spenderandets tecken!!!

Jag åkte iväg för att köpa lite blommor och lyckades handla blommor och krukor för dryga 800 kr. Men det var verkligen dags! De blommorna som var här hemma var inte att leka med. Eftersom jag inte står ut med att se skiten så blir det ju så att jag handlar.
Men nu blev det riktigt bra måste jag säga! Precis som jag vill ha det, enkla blommor att sköta och förhoppningsvis växer de inte till sig allt för mycket alltför snabbt! ;-) Jag vill ju ha dem exakt som de ser ut nu, varken mindre eller större!!!

Vi har städat och gjort det fint som vi alltid gör på söndagar, bytt sängkläder och städat toaletterna... ja det är riktigt härligt att vara hemma nu. Mysfaktorn e hög om man säger så!!! Nu ska jag strax tända lite ljus och glida i myskläderna =)

Snart e det dax för kvällsmat, en kopp te och någon macka blir det! Sen ska lillkillen bada och i säng!

Längtar efter att kolla på de där mammorna och se vilka karlar de väljer... man har ju sina aningar!!! ;-)

Har laddat ned och fixat voddler nu och det verkade ju kul och bra. Sjukt mycket reklam innan filmen började men det är ju det de lever av så länge folk bara testar gratisversionen.

Jag är trött i mössan idag efter gårdagens roliga fest. Det blev ingen utgång för mig. Jag var inne på Grace och vände men jag kände verkligen att jag inte pallade alla fulla dumma människor igår. Nej jag åkte hem efter en kväll med hysteriskt mycket skratt och la mig jämte min underbara man.

Tur det för imorse fick man ju inte direkt sova ut... Lillfisen väckte ju mig redan 7.20?!!! Så det var ju tur att man inte festade ordentligt igår... Det är ju liiite bättre att lämna bort sonen när man går ut för då slipper man ju gå upp så tidigt på morgonen. Även om min man är den underbaraste som finns så är han en grym slöfock på morgonen. Jag får nog bli bättre på att sparka upp honom helt enkelt och unna mig en sovmorgon då och då. ;-) Ja så får det nog bli...

Nej nu ska vi äta kvällsmat och göra i ordning lillkillen för natten...

Ha en skön söndag kväll!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv