tisdag 6 september 2011

Sockerfri i två veckor...

Jaha mina vänner då har jag nästan varit helt sockerfri i två veckor. Med undantag från cykelfesten i lördags men jag har inte abstinens utan kör på i lchf style.
Jag är sjukt nöjd och det känns inte stökigt eller bökigt, man måste bara tänka om. Det har jag gjort och jag hoppas det ger utdelning ännu mer än vad det redan gjort. Skulle vara så gott att loosa de sista kilona snart. Även om flisan bara är 6 månader gammal snart så känner jag mig otålig. :-)
Idag var det dags för en härlig löprunda. Känner att jag inte riktigt kunnat prioritera det med allt som hänt de senaste veckorna men att packa, gå på party och fixa och shoppa till huset. Nu har man ju ett ganska så hektiskt liv. Men det var gott att springa även om det var lite tungt så hade jag räknat med detta. Sprang ju innan maten och då har man ju inte fyllt på ordentligt med ork MEN förhoppningsvis tar det mer av reservdepåerna. :-)
Så två riktigt bra saker idag PLUS att jag har packat några lådor och städat ut några skåp. Stor klapp på axeln.
Nu skall det snart sovas här hemma... Have a nice one!
Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Bloggarkiv