måndag 5 september 2011

Surprise!!! Not...


Idag tänkta jag att sonen äntligen skulle få sin nya cykel. Först tänkte jag att han skulle få den på sin födelsedag men av olika anledningar så vill jag att han skall få den nu.
Glad i hågen åkte jag till Biltema för att han skulle få en överraskning efter skolan idag.

Jag köpte cykeln och åkte hem och skruvande ihop den. Pumpen som vi har hemma funkade ganska så dåligt på däcken så jag fick slänga in cykeln i bagaget och åka ned till stan för att pumpa den.
Redan där kände jag mig aningens irriterad och det var en timme till D skulle sluta skolan...
Stressad fyllde bakdäcket och sedan framdäcket med luft... pssssssssss hörde jag, framdäcket var sönder.
Jag blev så sjukt irriterad... Fick åka tillbaks till Biltema så de kunde laga skiten. Det blev ingen överraskning idag.
Hoppas de snabbar sig på med den där cykeln.
Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv