söndag 20 november 2011

Award!!!


Ja men då har jag fått min första Award av Erika, det tackar vi för och antar givetvis utmaningen som går ut på att svara på 5 frågor och sen skicka vidare awarden till några bloggar jag läser. Jag skickar den vidare till Angie, Julia, Josephine, Ulle & Sara och hoppas att de fortsätter och utmana vidare...

Varför började du blogga?

Jag följde massor med bloggar långt innan jag själv började blogga. Det började egentligen som en uppdatering för mina vänner som bor långväga bort. Men sen växte intresset och jag tog bloggandet till en mer seriös nivå. :-)

Vilka bloggar följer du?

Jag följer en hel del bloggar, dels vänner och andra folk som jag känner. Även kändisbloggare, skönhetsbloggare, mat- & bakbloggare och modebloggare. Men det finns ungefär 5-6 som jag slaviskt läser varje dag.

Favoritfärger?

Åh så svårt!!! Jag tycker det varierar så mycket. Men just nu är det faktiskt vitt.

Favoritfilm?

PS i love you är en helt underbar film.

Vilka länder drömmer du om att besöka?

Sydafrika och Island är två länder som jag mer än gärna skulle vilja besöka! Men jag är nöjd annars också.

Take care!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv