torsdag 30 augusti 2012

Full rulle hela veckan lång...(snabb uppdatering)

Ja så har det varit... Ändå kan jag inte peka ut något som jag gjort fram till igår. Hello gulfisk...!!!

Igår däremot så hade jag en riktig toppendag! Först fika på Condeco med bästa tjejerna och sedan KB träning med bästa instruktören Betty.

För övrigt så har det varit en ganska tuff vecka eftersom jag känner av min periodiska fasta, känner mig trött och håglös nu så här andra veckan. Går helt enkelt i valet och kvalet om jag skall lägga ned eller inte.
Det är egentligen inte så jobbigt förrutom när man tränar... Då blir det lite jobbigt när man kommer hem så jag har slarvat och tillsatt lite proteiner och kolhyderater de kvällar jag tränat sjukt hårt.

Igår gjorde vi en sjukt rolig övning som heter man maker, youtuba gärna den om ni undrar hur den ser ut. Nu måste jag köpa en kula till i samma tyngd för att kunna göra den "på riktigt". Sjukt jobbigt men härligt!

Jag har gått utbildning på jobbet i två dagar och känner mig riktigt sliten i huvudet nu! :-)

Imorgon är det som tur är fredag, sambon skall ut på galej och jag skall gosa ned mig i soffan!!! Myspys. Jag skall försöka måla klart det sista på huset i helgen annars blir det en lugn helg med träning.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv