onsdag 8 augusti 2012

Inte så mycket...

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har försökt färdigställa elementen men det tar ju sån sabla tid...
Jag har nått en viss framgång i alla fall för jag köpte sprayfärg MEN det blir ju som ett moln av färg ganska så snabbt så det tog tid det med. Jag o r k a r bara inte skruva loss skiten. Någon gång kanske man skulle investera i ett par nya fräscha men tills dess så får dessa duga helt enketl.

Idag på träningen (hemma såklart) så kunde jag inte bestämma om jag skulle köra TRX eller KB´s så det blev lite av varje. Under semestern har jag haft min 10:a med mig så därför har jag varit bra sugen på att rycka lite i min 16 kg. Det gjorde jag ikväll och det gick bra tycker jag. :-P
Mitt "gym".

Mina små böcker med pass i som jag kan ta med mig på semester eller what ever...

Gårdagens pass...


Idag passade jag på att filma lite när jag körde bla swings och snatches. Mest för att kolla in teknik. Jag har en del att slipa på men det såg ändå bra ut måste jag säga. Det var kul att se sig själv "in action" för det gör man ju aldrig. Så nu har jag kollat på filerna med mig själv och sedan spanat på andra med samma rörelse.
Det finns ruskigt många instruktionsfilmer där de gör fel med nacken i swingen... Det är ju inte så bra.
Man kan söka på Elna kettlebells på youtube och då får man Spartans film, där är det rätt. Viktigt!!! Man vill ju inte göra fel. Dessa filmer får ni inte ta del av...än. Jag måste formchecka lite till först...;-)

Nu är jag i alla fall ännu mer pepp och skulle gärna köra mer nu direkt.... meeeeen jag väntar tills imorgon. Är ganska trött och tänkte knoppa nu.

Sov gott! Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv