torsdag 16 augusti 2012

Morgonens cykeltur- Fantastisk!

Nu har jag för första gången cyklat mellan Gemla och jobbet och jag måste säga att det var helt fantastiskt!!!
Det kändes ju givetvis och det märktes väldigt stor skillnad på en damcykel (som jag hade) och en dyrare långdistanscykel (som min vän hade). När hon trampade två snurr så åkte hon iväg som ett skott medan jag cyklade i motvid mest hela tiden ha ha... Men det är ju motionen man är ute efter så jag klagar inte!

Vi hade satsat på 45 minuter men vi klarade oss på 42. Det jan ju bara bli bättre!!!

Jag är toknöjd i alla fall och skall försöka få in några fler rundor innan det är dags att ta barn till dagis och liknande.
Lite bilder från morgonens äventyr.

Underbara morgon

Min "drag-kanin...

Min "racer-cykel"

Underbara vyer...

Svenska tantens café och gården.

En svettig men nöjd jag.
Min statistik på runkeeper.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv