lördag 18 augusti 2012

Uppe med tuppen!

Idag skuttade jag upp när lillan vaknade 07.15, det var liksom ingen mening att ligga kvar när en ny dag väntade utanför.

Grabbarna sov vidare och jag och dottern satte oss och mös en stund i soffan. Pillade i mig lite frukost före alla andra så jag skulle ha energi för dagens träning.

Passade på att baka chokladbollar 'a la Paleow... med andra ord nyttiga ;-)
Det är ju ändå lördag!

Sen målade jag bort lite fläckar på väggarna i trappen. De blev ju hur smutsiga som helst nu när trappan blev vit...

Pillade ned lampan ovanför matsalsbordet (maskros från ikea) för att se om man kunde göra en ny konstellation?! Men det blev inget bra alls... Pillade ihop den igen.

Gick upp och väckte den trötta pappan kl 09.30.(#otroligtsnällochomtänksamflickvän)

Frukost (mells för mig) och dagen är igång.

Dagens träning är redan avklarad och jag unnar mig en stund i soffan.

Olivolja i hela håret för att se om trasselsuddet blir bättre. Skulle helt enkelt behöva klippa mig.

Recept på bollarna kommer och dagens träning blir eget inlägg.

Kramo ha en go lördag

Inga kommentarer:

Bloggarkiv