tisdag 2 oktober 2012

Godmorgon världen!!!

Om jag hade en av de sämsta dagarna på länge igår, så känns det som att det här kan bli den bästa!

Jag gick och la mig kl 20.30 igår och har sovit som en liten gris hela natten (vaknat vid enstaka tillfällen)...Så gött!!!
Så imorse när jag skulle ut och PW så struntade jag i det och kutade istället. Tog vår vanliga 4 km runda i lagom hastighet och nu är jag så nöjd! Det var så skönt.

Min vän Sara har utmatat med en plankutmaning så nu kör vi en morgon och en kväll i Tabatastyle. 4 minuter a la 20 sekunders planka med 10 sekundersvila emellan 8 ggr. KOm igen nu och häng med på denna!!!
Vill man kan man köra vanlig och varje sida så det blir 12 minuter morgon å kväll, vi vill ju alla ha platta fina magar med rätt stöd i de inre magmusklerna, eller hur? :-)
Jag hann sj'lv bara med en 4 minuters då jag kör lite extra fokus på att stretcha rumpa och rygg eftersom jag haft ont. Man får ju fokusera på rätt saker innan karusellen drar igång hemma.

Så här svettig och loj var jag imorse när jag höll på med stretch och planking i vardgasrummet.


När man har den här "sitting on the top of the world" känslan så måste man passa på att njuta.

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv