onsdag 10 oktober 2012

Nybakat...

På bloggen Live it, love it så hittade jag massor med goda recept. Närmare bestämt i det här inlägget.

Jag passade på att baka mandelfrallorna (smakar supersmarrigt) och även frömuffins som jag inte hunnit prova än. Dessa finns med som mellis idag på jobbet. :-)







Så här ser mina bakverk ut. Jag gjorde även mer av de smarriga knäckisarna alla tycks baka nu. I alla fall i min närhet ;-).

Det blev med andra ord en eftermiddag i köket igår. Men jag e nöjd.

Tänkte jag skulle ta mig en slapp i soffan men nej icke. Jag tog fram trx och körde överkropp i 20 minuter, inte jätte hårt men ändå. Igår hade jag en riktigt bra plankdag. Det blev många minuter.


Malin och jag har börjat dagen med löpning, å vad mysigt det var. Vi tog vår vanliga rutt (ca 4,6 Km ) men åt andra hållet. Helt ny vy och väldans mysigt. Det var väldigt mysigt att spriga med någon och små tjattra lite.

Hoppas ni har en bra dag!

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv