söndag 28 oktober 2012

Nytändning!

Åh vilken start på dagen, jag är så trött i händerna att jag snabbt kan skriva. Har haft ett helt ljuvligt back tog basic pass med bästa coachen Betty. Ibland blir man så hungrig på nytt att man glömmer att köra basicpass. Nöta och nöta och NÖTA för att bli bättre helt enkelt.
Idag körde vi ett sånt pass hemma i Bettys gym. Det var så nyttigt och helt fantastsikt bra. Fler byggstenar och massor med saker faller på plats samtidigt som man blir mer förvirrad. Som det ska vara med andra ord.
Jag blir och mer på det klara hur jag ska lägga upp min träning för att hålla lusten uppe. Nöta teknik, hitta nya utmaningar för att gå tillbaks och köra mer teknik. Köra lagom tungt för att köra RIKTIGT tungt emellanåt.
Om du är intresserad av kettlebellsträning så kan jag absolut rekommendera ett "nöta teknik pass". Antingen nybörjar- eller fortsättningskurs beroende på vårt du befinner dig.
Efter att ha befunnit mig lite lågt så känner jag en nytändning komma krypandes. Nu ska vi köra snatches så händerna blöder... eller inte. Händerna kommer ju inte blöda för nu kan jag u släppa och bli bättre.
Åh fantastiskt!!! Tack bästa fina Betty för ett grymt pass! Du väckte träningslusten till liv igen. Tjohooooo!

Hemma för lite matlagning och uppdatering för att åka iväg och spendera tiden med starka tjejer som satsar friskt. Idag ska vi snacka om balanserad kost och det behöver jag för att skjutsa på min ork och lust! Ska bli så kul och spännande. Hoppas ni har en underbar söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv