torsdag 8 november 2012

Vilka får stanna...(trumvirvel)

Ja ni som känner mig väl skrattar nog i massor nu men jag har precis upptäckt att jag inte har några bra stövlar eller kängor nu när hösten är här...
Så jag sprang upp på en snabbis på lunchen till Grand Samarkand för att kolla in Scorette och vad den andra skobutiken heter jämte Deishman. Jag vill ha skinn så tyskaffären går bort.
Låt mig upplysa att jag hittade nån stövel och någon känga (för det är det jag är ute efter). Av märken som Tommy Hillfiger och Peakperformance... Jaha å vad tror ni de kostade... Jo mycket. Finsmakaren är i farten... Snål med...
Så det fick bli att surfa runt och Ellos levererar IGEN... med hela fyra stycken.

Så jag beställde allihop... men några ska tillbaks. Jag hoppas att minst en stövelpassar och att bootsen är fab. Men vi får väl se, när man beställer på nätet kan det ju bli lite hur som helst.

Här kommer bilder på dem:

Dessa första hoppas jag mest på för jag tycker dem är så snygga. Jag gillar det strama i dem med lite schyssta detaljer.

Lägg till bildtext







Dessa har jag med beställt fast i svart, de tycker jag håller samma klass som de översta. Samma strama utseende fast med lite detaljer ändå. Love them!!!






 Så kommer vi till bootsen, har länge velat ha ett par såna här. Jag älskar utseendet så nu händer det på känslan. Men de hade fått gott betyg av andra köpare (alla tre överst) som dels har höga vrister (som jag) och aningen bredare vader samt lite bredare fötter så nu håller vi tummarna.




Här kommer de tredje stövlarna, jag tycker de ser väldans fina ut men jag vet inte alls hur de kommer se ut. Vi får väl se hur de passar.







Som jag skrev är samtliga i skinn vilket är grymt viktigt för mig. Jag vill känna att de andas helt enkelt. Dessa stövlar var faktiskt inte jätte mycket billigare än de jag hitta på scorett MEN den stora skillnade är att jag har rabattkoder på Ellos. Så jag hade 40% rabatt på tre av varorna och 30% på de sista. Det mina vänner blir BILLIGT.
Så nu håller vi tummarna att någon av stövlarna passar och är helt fantastiska, eller hur?
Vilka gillar ni bäst?

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv