måndag 11 februari 2013

Info köksrenovering...och helgtrevligheter

Nu har jag tagit en ofrivillig paus i renoveringen.

Det är väldigt mycket på jobbet just nu och i fredags när jag kom hem skakade jag av trötthet, då lyssnar man på kroppen och lägger allt på paus ett tag helt enkelt. Så nu är det fullt fokus på jobb ett tag.

MEN när jag väl är redo igen så har jag köpt borr för att försöka övervinna ett av de hinder som legat för mina fötter, vi får väl se om jag lyckas eller inte. Skam den som ger sig. Hinder ger mer jobb men när man kommer över dem växer man otroligt mycket som människa. Love it!

Helgen har för övrigt spenderats med barnen och vänner, en härlig helg med andra ord. Det nya barbordet har invigts med kaffe/te och djupa samtal. Ganska deppiga men ändå upplyftande och roliga på något sätt. Sovit hos mamma och blivit bortskämd. Gillas även om det är skönt att vara hemma.
Mitt hem börjar bli mer och mer som jag vill ha det och det gillas också, även om det är en bra bit kvar tills jag nått mitt mål.

Lördagskvällen spenderades hemma hos goda vänner med skumpa, god mat och trevligheter.

En riktigt bra helg och precis vad jag behövde. Jag hoppas att förkyldningen börjar ge sig och att jag snart är i träningsstarten igen. Sommarfighten har börjat och jag behöver (för min trötthets skull) börja träna igen. Nu håller vi en tumme för att det går åt rätt håll, ok?

Kram

1 kommentar:

Jennie sa...

Heja dig Stina!
Du är värd att bli bortskämd :)
Kram Jennie

Bloggarkiv