söndag 17 februari 2013

Turnén har börjat...(å renovering)

Då har min turné med jobbet börjat, nu ett tag framöver är det full rulle med utbildningar som jag är med och håller. Så kul och spännande.

För övrigt så fick jag ett ryck i går och idag och gjorde klart köket. Ett jäkla meck (kanske inte för en erfaren snickare) men jag är nöjd ändå. Lite snett blev det bitvis men för att ha gjort det jag har gjort så är jag som sagt nöjd.
Jag har fått borra upp nya hål i en del köksluckor och även hålen där gångjärnen skall fästas i själva stommen, så det har blivit en hel del extra jobb. Men trots lite snett så är det bra mycket bättre än de fula gamla luckorna som var innan.
Så jag är mer än nöjd och nu har jag hittat handtag som passar. Jag har skickat bud för att komplettera med fler handtag och då blir det nog ännu bättre.

Här med de handtagen som jag har valt.

Utan handtag än så länge och omöjlig att öppna.

Samma luckor igen.

Fler luckor, inte helt klart än.

Så nöjd.

Så skönt att börja bli klar i alla fall... :-)

Vad tycker ni, blev det bra?

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv