tisdag 5 mars 2013

Äääääääntligen...

Här ag i sängen på hotellet, helt slut i hela kroppen efter en riktig genomkörare på gymmet. Hotellet har inte gym men de hade avtal med ett väldigt fin gym/simhall, tivolibadet tror jag det hette minsann. Invigde mina finfina skor... mina egna fivefingers!
Körde dryga två km på löpbandet sen fick jag avbryta, jag ville inte köra för länge i dessa nya skor. De andra skorna hade jag lyckats glömma på hotellet så det blev styrketräning resten av tiden. Nu värker kroppen riktigt skönt och jag är mätt och go och egentligen redo för sängen men jag vet inte om det är så smart att sova redan nu.
Blogga lite och sen sova.

Har haft en härlig dag i dag och utbildningen har gått fint. Imorgon är min sista utbildningsdag för den här gången. Jag har verkligen haft skitkul och hoppas jag får mer såna här roliga uppdrag.

Nu skall jag slappa och slösurfa lite innan det är läggdags. Imorgon är en ny härlig dag.

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv