tisdag 2 april 2013

Dagens träning (svettigt som tusan)


Dagens träning var bestämd... sen två dagar tillbaks. Med sjuka barn hemma så är det svårt att prioritera ibland. Men idag skulle det bara bli av!!!
Fan vad motivationen var långt borta och jag kunde bara inte förstå vart den tagit vägen...

Men när jag började träna så förstod jag vart den hade tagit vägen.

Jag körde lite olika Tabatas och är jag började med Mountain Climbers så var det som att trycka på en knapp. Gråtfesten var ett faktum och ju jobbigare det var desto mer fulgrät jag mig igenom övningen. Det har ju varit en del jobbiga saker i livet (samtidigt som det är fyllt med en massa underbart) och jag har ju en tendens att bita ihop och kämpa på. Så tar det stopp och måste ta vägen någonstans, nu på sista tiden har det varit i träningen.
När jag i vanliga fall biter ihop och ryter till i träningen så ter dig sig nu att jag fullkomligt bryter ihop istället. Kan ju vara bra att veta för er som tränar med mig. Därför undviker jag lite att träna på offentliga platser, fast jag kanske inte får samma reaktion då. Jävligt jobbigt men bara att gilla läget.

Hur som helst så är jag grymt nöjd över dagens pass och det känns lättare i hjärteroten igen.

Svettig och inte särskillt snygg men va fan...

Lite av dagens övningar. 
Jag är nöjd och livet går ju upp och ned, vi kämpar på. Så är det!

Kram


Inga kommentarer:

Bloggarkiv