fredag 14 juni 2013

Länge sen...

Nu var det ett bra tag sen som jag skrev något här...

Inget har egentligen hänt. Inget och massor. Ja ni förstår säkert. :-)
Jag har inte riktigt tiden att blogga. Livet knackar på dörren och jag lever istället för att prioritera att dokumentera.
Jag är inte riktigt redo att stänga bloggen än... Utan uppdaterar det som jag hinner, OM jag hinner. Som sagt livet pockar på som ensamstående, två barn, hus, renoveringar, en trädgård och växthus. Ja ja ni förstår säkert... Som grädde på moset ett grymt behov av att träna och lyfta tungt.
Utöver allt detta så tränar jag mellan 4-5 pass i veckan. Jag är nöjd om jag hinner tre pass.
Jag jobbar heltid och tar hand om familjen så jag har inte några problem att fylla mina dagar, ;-)
Men jag skulle inte vilja byta mitt liv mot någon annans även om det är lite stressigt ibland.

Idag vill jag tipsa om ett grymt proteinpulver. Ett som inte är sötat utan smakar naturligt, endast en doft av den smak det skall ha. Inga sötningsmedel eller liknande. Jag har gjort många köp av sliskiga proteinpulver men det här var det bästa hittills...

Holistic



Jag är mycket nöjd och det är ju inte sämre att det är ett renare protein. Det är dyrare men bättre.

Jag har precis fått hem dem och det känns redan bra, Jag är en av de som förespråkar kost i förstahand, alltså bra proteinrik kost istället för pulver. MEN ibland finns inte tiden och ombyte förnöjer...
Nu skall det byggas muskler. :-)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv