tisdag 20 oktober 2009

Imorgon är det dags för jobb igen...

Idag känner jag mig lite bättre... förrutom munnen som fortfarande är full med blåsor aj aj aj!

Inte mycket jag kan göra har svidit som fasen i munnen idag när jag ätit. Givetvis har vi bara haft ybersalta grejer hemma som tex kaviar som pålägg... That hurts!!!

Idag har jag hur som helst tagit mig i kragen och fixat lite här hemma och jag vill fixa ännu mer men har inte haft tiden eller orken. Vill strukturera och göra det mysigt. Speciellt i vårt sovrum skulle jag vilja mysa till det lite mer... Vet bara inte hur... Eller hur mycket man orkar göra... =)

Har fått det lite bättre i vardagsrummet i alla fall... =)

Passade på att ta en promenad i eftermiddags för att se att man pallade trycket så att säga. Brukar alltid göra det innan jag bestämmer mig om jag skall tillbaks till jobbet för att se att jag orkar, det är att rekomendera. Då märker man om man pallar. Jag pallade... gick ned till Gina Tricot och lämnade tillbaks en klänning som var ett felköp. Kom hem med en ny foundation istället från Make up store. Verkade riktigt nice måste jag säga.
Sport foundation hette den med en pensel i så att man slipper kladda i händerna, hur bra som helst! Skall prova den nu så kanske ni kan få ett litet utlåtande senare... =)

Nu skall jag ta mina vitaminer...

Over and out! =)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv