tisdag 23 augusti 2011

Back to business...


Vardagen är tillbaks och därmed alla rutiner som fanns innan semestern.
Stiga upp och få lilleman till skolan. Träna sig till den perfekta rumpan och att komma i form igen. Tänka på kosten och låta hjärtat (den viktigaste muskeln) jobba!
Inte för att jag slutade träna helt på semestern, oh nej. Det skulle jag aldrig klarat men det kunde gå några dagar mellan träningspassen och jag unnade mig verkligen att vila.
NU är jag dock tillbaks i det verkliga livet och det är så skönt!!!
Idag blev det prower walk innan frukost för att bränna på lite extra, igår blev det en hel del jogga och lite gå. Tog den stora rundan (ca 7 km) och min kondition sitter i, det är gött!
Imorgon blir det förmodligen power walk pre frukost och sedan ett rumpa pass. Den behöver det, min rumpa.
Igår såg jag på Svenska Hollywood fruar när Maria Montasami tränade genom att gå i trappor. Funderar på om det finns några bra trappor som man kan träna i här i närheten... Hmmmmm förslag någon?
Det ska inte ligga mitt i stan utan någonstans där man kan träna utan att bli uttittad hela tiden.
Nu är det dags att börja tänka på lunch, ugnsrostade rödbetor, kassler och någon god röra till det. Japp så får det bli. Nyttigt OCH gott!
Peace!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv