tisdag 13 september 2011

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags!!!

Då är det kontraktskrivning och vi får vårt lilla härliga hus...
Dags för peppning och fixa det sista inför denna underbara renovering som skall stunda. Min älskade sambo vill bara att allt skall vara över och klart med den här första renoveringen.
Själv bubblar det i kroppen av förväntan och spänning över hur vi skall gå tillväga med allt. Det kommer t alängre tid än vad vi tror men vad gör det! Man måste sätta snäva mål så att man kör så det ryker... Hatar när det ligger i dvala i veckor, det är långt ifrån min stil! Nej jag kör så det ryker och drar i sexans växel... Då händer det grejer och det blir klart snabbt.
Jag tränade inte igår utan kände efter och kroppen skrek klart och tydligt nej. Spelar inte så stor roll med en eller två dagars uppehåll men sen måste man ta tag i dagen. Mår ju så mkt bättre av det. Så jäkla trist bara att det blir så sjukt mörkt snabbt ute nu. Jag gillar inte att vara ute och springa själv i mörkret. Nej då får man börja leta sig in på gymmet igen och kanske tänka mer KB träning igen. Hur som helst så kan jag ju ta mina morgon promenader innan frukost till skolan fortfarande. Det blir aningens värre när vi flyttat. Men då blir träningen trädgården. Det finns så m y c k e t som jag kan hugga in i... :-)
Nytta med nöje helt enkelt... och inviga mina fina trädgårdshandskar (rosa med vita prickar på). Man vill ju liksom göra allt med stil ;-)
Håller på med rensning nr två eller tre... Den sista innan flytten... Den som tänker "äh vad ska jag med det till, jag kan ju köpa nytt". Japp vi får väl se om jag har något kvar när jag är klar ha ha ha.
Ha en underbar dag. Kram

1 kommentar:

Erika sa...

Åh va roligt!! Då vill vi se mååånga bilder på förvandlingen :) Puss på dig gumman!

Bloggarkiv