måndag 12 september 2011

Trötthet och håglöshet...

Var det jag kände idag när jag vaknade och jag har fortfarande den känslan i kroppen.
Jag antar att tröttheten med stor sannolikhet kommer i från lördagens bravader och superroliga dag och natt.
Håglösheten beror på allt som skall göras. Känns som att jag går ned i dvala för att orka med den jätte ansträngning som komma skall. Jag kan inte ens föreställa mig hur trött man kommer vara men hur jäkla kul det skall bli.
Det som stör mig mest är att jag inte tycker mig hinna med något när jag är hemma. Mitt lilla charmtroll kräver ju en hel del påpassning och när mitt stora charmtroll kommer hem så är det ju oppassning a la två troll ungar.
Ta det rätt nu jag klagar inte utan borde istället sänka kraven men jag är som jag är.
Imorse var jag som sagt "totalt-jäkla-borta-trött" och efter jag lämnat D så var lillan till mins stora glädje ocå trött. Så vi bäddade den oss i soffan och gosade till sömns och där sov hon i alla fall 1,5 timme. Jag sov inte alls lika länge men det var så gott att få slumra till lite.
Sen kom handla 24 med all mat så nu är det härligt att öppna både kyl och frys igen...:-)
Nu skall jag mysa med mina fina här hemma och samla ork för att packa en låda till eller två.
Om två ynka dagar är huset vårt!
Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv