fredag 20 juli 2012

Fredag- Semester i sikte!

I två dagar har jag vaknat upp och känt mig... sliten. Vad gör jag då. Jo då kompenserar jag detta... Kompenserar genom att försöka fixa och piffa lite extra. Dessa två dagar har det blivit lockigt hår. Eftersom jag varit korthårig större delen av mitt liv så är det ju inte så lätt med alla colla nya hårgrejer som kommer.
MEN jag har övat och kämpat med min icurl och skam den som ger sig... Jag blev ganska så nöjd i alla fall.


Jag har dessutom haft hår torrt som fnöske ett bra tag och kämpat med dyra schampon mm. Men nu köpte jag en "billig" variant och den var skitbra!!!
Sunsilk Vibrant!!!



Igår var jag hemma hos en tjejkompis och bara snackade, drack te och tog det hur soft som helst. Det var fantastiskt! Det blev dock ingen träning. Hade packat ned träningskläder och min TRX för att ge mig ut i skogen för att köra lite... Men regnet slutade aldrig att ösa ned så det blev shopping på GS istället. Jag har snöat in på spets och nu hade de sänkt "min" tröja till halva priset. Inte illa. Då kanske det var så att jag köpte en i varje färg... men bara kanske. Å kanske var det så att det slank ned en annan spetströja/linne i påsen också. Men det är ju bara rent hypotetiskt givetvis.

Så nu har jag mjukt och fint hår och känner mig snygg och redo för semester. Japp idag är sista dagen med jobb. Så lycklig för detta!


Hoppas ni har en härlig fredag! Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv