lördag 21 juli 2012

Produktiv dag!

Idag har varit en sån där härlig och samtidigt produktiv dag. Solen har lekt titt ut mellan molnen och vi har t o m hunnit med ett kvällsdopp vid Törnåkra.

Det började med frukost som raskt gick över till att fixa till min stol som jag målade och "decoupagade" igår. Eftersom jag målat den så var jag helt enkelt tvungen att slita ned den lite, jag vill ju att den skall vara chabby.

Jag är väldans nöjd med slutresultatet, så att jag till och med känner att den inte gör sig rättvis på bild. Men har ni vägarna förbi så kom in och kolla vet ja! ;-)









Vi har börjat måla altanen med, grundar den. Det blir så ljust och fiiiint!!! Återkommer med mer bilder av detta imorgon kanske. ;-)

Här leker vi tittut...



medan mannen lagar mat.

Krusbären ser ljuvliga ut och smakar prcis så med.

Vinbär till gelé...

Å saft...

Snart blir det tomater i massor.

Källsdopp...

Mina finaste...
Som sagt jag har haft en helt fantastisk dag och detta är bara början på en ljuvlig semester.

Kram

2 kommentarer:

rosa sa...

Jättefint!!
Härligt med egen trädgård.... :-)

Anonym sa...

Åh, vikken fin stol!
Jag har precis börjat lite lite med decoupage men åh så skoj det är!

Bloggarkiv