måndag 23 juli 2012

Härliga söndag!!!

Gårdagen var full med sol och härligheter... och massor med jobb så klart.

Vaknade upp och började morgonen med en härlig power walk med Malin. Efter det blev det grötfrukost och sen lånade vi med oss Fabian till Evedal. På Eve var det riktigt härligt, att få sol på kroppen är ju så gott.
Väl hemma igen så blev det en match med taggiga rosenbuskar, det var jag mot rötterna kan man säga. Jag vann den här gången och jag hoppas jag slipper se de där buskarna i framtiden. Framtiden får utvisa detta helt enkelt, nu har jag i alla fall sått gräs där. :-)

Efter det tog jag ut min TRX och körde ett pass i trädgården. Ett pass som innefatta 100 burpees... Nu körde jag inte det snabbaste jag kunde men tro mig det var tufft ändå. Det är jobbigt att göra burpees i gräs...



Part one



Part 2


 Dessa övningar kördes 12 st och hela cirkträningen kördes 3 ggr. Så nu vet grannarna vem man är... ;-)


Svettigt...

TRX och papper..
På kvällen målade vi altanen vit vit och vit...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv