tisdag 31 juli 2012

Tvestjärtar ö.v.e.r.a.l.l.t!!!

Usch och fy faan ren ut sagt för de små äckliga krypen!!! De är fan ta mig överallt i denna husvagn.
Nog för att de sitter i klungor på filtar, i kläder och annat men igår och idag var droppen!
Satt och surfade på telefonen och skulle ta en zipp av min Sol (öl) som jag förövrigt satt och sög på heeeeela kvällen. Tror ni inte det sitter en på kanten så att jag får det lilla helvetet på läppen. Ett hårt liten krälande kryp på läppen... Ahhhhhh panik!!!

Imorse satt jag och åt frukost (äggmackor med kaviar och en tallrik jordgubbar) och läppjar lite nonchalant på mitt kaffe. Sista klunken känner jag helt klart nåt annorlunda i munnen. Jag spottar snabbt tillbaka kaffet i munnen å visst, där ligger en liten en liten illvillig jä*el... Den har precis varit inne i min MUN och vänt.
Då var jag nästan redo att packa väskan och åka raka vägen hem. Men sen fick jag lugna ned mig lite å så gick det bra igen...
Men jag HATAR de jäkla krypen...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv