söndag 29 juli 2012

Semester...

Då blir det inte så frekvent bloggande. Hur som helst så befinner vi oss i husvagn just nu. Just idag är vädret sådär och då är det inte så kul i husvagn men vi har haft en toppenvecka så jag ska egentligen inte klaga.

Första natten i husvagnen sov vi alla till 10.15... Det har aldrig tidigare hänt kan jag säga. Men vi var alla helt utslagna av havsluften och allt måleri hemma.

Vi har mest hängt vid poolen och en dag var vi på Ölands djurpark. Det var riktigt mysigt även om jag åkte karusell och mådde så sjukt illa efter det. Vi avslutade i vattenlandet och vi var alla eniga om att det varit en toppendag!

Idag var vi och handlade mat till veckan som vi ska vara här och då blev det även lite shopping. Nya fina sandaler, en ny bikini (mina andra e för stora), nya jeansshorts (de andra är för stora), ett nytt fint spetslinne. Jag är supernöjd!

Allt hittades på rean och det brukar ju aldrig hända men jag är toknöjd som sagt.
Imorgon hoppas jag att regnet lyser med sin frånvaro så det blir invigning av ny bikini. Kanske vågar jag lägga upp en bild när jag har den på mig... Vi får se.

Nu ska jag återgå till att läsa tidningar och vara lite uttråkad.

Kram




Inga kommentarer:

Bloggarkiv