onsdag 15 augusti 2012

Änglaträning!!!

Du missade väl inte Änglaträningen nere vid Linnéparken idag kl 17.30. 75 härliga människor som stod och skuttade till Bettys kommandon. Vi i nätverket "Starka tjejer- vi som satsar friskt" assisterade och hjälpte till så gott vi kunde. Åh så kul det var och det var jag långt ifrån ensam att tycka.
6500 kronor kom in enbart på träningen, sen var det massor som köpte Änglar, bland annat jag själv.

Åh vad det är härligt att bidra med bra saker!!!

Dessa fina tröjor hade vi på oss...

Ett fint smycke...


 
Fin ängel men kedjan e egen.

Jag måste köpa fler helt enkelt.


Vill man köpa dessa Änglar kan man gå in på Triumph (underklädesaffär) som ligger i Williamspark nere i centrum. De är superfina och den jag klpte kostar 100 kr, de mindre kostar 60 kr. Man kan köpa långa kjedjor till för 60 kr och korta för 50 kr. Priserna tror jag är rätt men jag reserverar mig... Hur som helst är smyckena hur fina som helst, värda sitt pris och går till en fantastisk grej!

Kram

1 kommentar:

Betty - StepUp 2 Fitness sa...

Tack för ditt engagemang! Starka tjejer är grymma :)

Bloggarkiv