måndag 13 augusti 2012

Bara 24 timmar per dygn...

Ja så är den bittra sanningen, just nu så skulle jag behöva fler för att hinna med allt jag vill. Men familjen tar sin lilla tid och den skulle jag aldrig prioritera bort. Huset m å s t e målas så det blev ingen träning idag heller MEN imorgon blir det uppsträckning kl 06.00 och en powerwalk står på schemat. Hoppas på samma väder som det var idag.

På onsdag blir det Änglaträning och på torsdag skall den här tjejen cykla till och från jobbet, det blir också en go träning så jag får så jag klarar mig.
Jag har i alla fall klipp 1500 kvm gräs och det är ju en liten träning i sig...

Jag håller gräsklipparolja i handen.

Eftersom solen stod på himlen så var det shorts som gällde, man vill ju ta vara på och få den sista färgen man kan. Min käre sambo tog en bild på mig för han tyckte att jag hade klätt upp mig för att vara fin när jag klippte gräset, ha ha! Han är för söt.
En gräsklippning genomförd och ett getinstick på det.
Jag hade verkligen glömt hur satans (ursökta mig) ont det gjorde efteråt, det har faktiskt svidigt och ömmat hela kvällen. Men smörjer man med aloevera så blir allt bra!

När jag var inne och nattade barn så passade sambon på att måla hus, det går frammåt och vi kommer närmre målet hela tiden. Så gött!!!
Jag passade även på att färga till mitt hår, sunny honey är jag i håret nu. Precis som jag ville ha det. Jätte fint!

Nu blir det soffhäng och målning av naglar. Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv