måndag 6 augusti 2012

En vecka (lite drygt) i Kolboda...

Fantastiskt väder har vi haft (för det mesta) och då har det blivit en hel del sol och bad vill jag lova. Jag har väl mest agerat sponsor åt Kolbodabaden med 25 kr per dag för jag har väl inte direkt utnyttjat mitt badband... Men vad gör väl det, trevligt har det varit. Det fläktar oftast väldans mycket när man kommer ned till poolen så därför blir jag inte så sugen på att bada helt enkelt.

Här kommer lite bilder i alla fall.

Från Ölands djurpark...



Jag var tvungen att planka på plankvägen...


Mer Ölands djurpark




I Kolboda...



På Böda

Sociala familjen jämte oss på Böda Sand.

Bus/mys i husvagnen på morgonen. 
Färska bär har jag ätit varje dag. Jag älskar att lyxa till det vid semester.
Som min frukost t ex. Kesella och svenska bär. Kan inte bli mkt bättre än så.
En av mina fina saker jag shoppat på semestern. I love it!
Det har som sagt varit en alldeles enastående vecka med lite moln på himlen (läs mycket shopping) och sol och bad. En dag åkte vi till Böda Sand för att uppleva lite mer sol. Annars har vi haft de finaste dagarna i Kolboda vid polen.
Didde har träffat nya vänner och vi har haft det hur bra som helst.

 Lika underbart som det är att åka iväg, lika underbart är det att komma hem igen. Hem till huset och hem till alla härliga saker som man kan göra här.

Jag hann inte vara hemma länge innan det var dags att piffa till det lite hemma t ex.




Trappan är snart klar... Viss blev den helt fantastiskt fin???



Bild på lådor som numera är hyllor i vårt rum.

Fina hjärtan i sovrummet.

Ny sovrumsgardin.

Så här blev det.

Ny gardin i gästrum.



På nära håll...
Som sagt, ingen rast ingen ro...

Men jag gillar det.

En sak som jag gillar ännumer är att jag har hållit igång ordentligt under semestern, unnat mig alldeles lagom (tydligen) och inte gått upp ett gram. Det mina vänner är en av de bästa sakerna igen.
När jobbet börjar på måndag drar jag nog igång med periodisk fasta igen skulle jag tro...
Det var ett lyckat koncept!

Kram

1 kommentar:

Erika sa...

Vilken härlig semester! Å vad fint med lådorna du har hängt upp som hyllor :)

Bloggarkiv