onsdag 8 augusti 2012

Tredje gången gillt... Eller?

Då har vårt sovrum målats om en tredje gång och det blev så fint!
Jag har ända sen Monica och Brandy battlade i låten "The boy is mine" drömt om den här färgen på väggarna. Om ni kollar på videon förstår ni. :-)
Nu är i allafall dagen här och jag har slitit för att få det klart. Trappan är med klar och det blev hur bra som helst. Man får ju helt klart lägga till mattlim för att skydden skall sitta fast men det är så värt det. Trappa är numera helt underbar och det har verkligen blivit ett lyft för hela huset!!!
Imorgon ska jag se om jag hinner och kan måla till våran säng så att sovrummet är någorlunda komplett. Sen skall golvet målas vitt men det är senare. Åh så fint det kommer bli.
På bilderna ser färgen olika ut på alla väggarna men jag lovar att det är samma! Ni får helt enkelt komma hit och se hur fint det blivit!
Kram




1 kommentar:

Ulle sa...

Det blir såå fint, vilken energi du har! Trappan blev också kanon, funderar på om källartrappan blir vintern projekt här hemma...

Bloggarkiv