fredag 14 september 2012

Fredag, friday, freitag...

Kan vara en av de bästa dagarna i veckan, på delad plats med lördagar ;-)

Imorse var det riktigt tungt att stiga upp, jag låg och dividerade OM jag skulle ta en vila eller INTE... Tillslut blev det inte. Bra det för nu är jag sjukt nöjd att jag tog mig ut. Men trött var bara förnamnet imorse... Hur som helst så är det gjort.
Ingen granne i sikte, kanske skymtade jag honom långt bort men jag gick redan 05.50.

Det är riktigt sunkigt väder idag och egentligen skulle man vilja ligga framföt tvn under täcket. Men icke... wokr work work...
Ikväll får det nog bli lite mysmat och myskväll med barnen. Känns som att det skulle sitta fint. Imorgon laddar vi för att klyva och lassa hem ved i stora lass... Sen kan vi ääääääntligen ladda brasan med ved igen. Ska bli myspys med eld igen... Det är något visst med en liten brasa hemma.

Städa står även på schemat, det är liksom helt sjukt rörigt, grusigt och så hemma. Å jag avskyr det. Men så är det när man inte hinner med detta i veckorna. Vi drunknar även i smutstvätt så ni förstår ju vilken kul helg vi har framför oss...;-)
Sen kanske man skall klämma in lite träning där emellan.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv