torsdag 13 september 2012

Dagens träning...

Idag blev det en morgonpromenad! Strax innan kl 6 knatade jag ut och samma granne kom gåendes... Jag hade inte hunnit klippa min Celsius utan stod och drack upp det mesta av den innan det var dags för dagens PW. Idag skulle det bli bättre tid.
När jag väl var klar med drickan var det hårdpump som gällde i hörlurarna och sen gå, gå och gå...

Jag var långt efter grannen men såg honom hela tiden. Efter mindre än halva rundan knappade jag in och tog honom i en backe. Han smilade lite och jag pinnade förbi. Om det är något som är motiverande för att hålla farten så är det ju att veta att någon promenerar efter. Då tar tävlingsmänniskan över och man vill liksom bara vinna!!!

Jag sneglade lite på skogen när jag gick förbi, där finns ett mossigt berg och jag funderar på om jag skall försöka klättra upp där någon dag så fort jag kan...Hmmmmmm
Det skall tilläggas att det inte är någon lite grön, fin mossig kulle jag snackar om utan en snårig, brant backe där man skulle springa på alla fyra för att klättra upp...

Ja jag är tokig...men det är ganska kul att vara det!

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv