torsdag 27 september 2012

Paus...

Det har blivit en paus från tränandet pga ryggen och därför har jag gjort en massa annat skoj.

Som att ha tjejträff hemma hos M och fira hennes födelsedag med god mat i Charlott Perelli anda (från hennes hälsobok), lite vin och mycket trams. Speciellt från mig eftersom jag både är tramsig och trött ha ha.
Hur som helst så hade jag det så trevligt igår och jag hoppas vi kan göra om det snarast. Ikväll däremot blir det träning. I någon form.
Kanske imorgon också. Jag skulle vilja ge mig ut på en löprunda för att kolla statusen och för att jag behöver springa lite. Kanske snart, kanske i helgen.

En annan rolig nyhet är att jag har fått nytt jobb. *Fanfar*
Ja inte för att jag inte gillar mn nuvarande arbetsplats men det ska bli så kul med en ny utmaning. Med nytt ställe, nya krav, nya möjligheter. En liten skärpning helt enkelt. Lyckos mig.

Kram :-)

1 kommentar:

Erika sa...

Åh va roligt med nytt jobb! Berätta, vad är det för nåt? Kram!

Bloggarkiv