fredag 28 september 2012

Veckans näst bästa dag...

är äntligen här.

Dagen startades med en pw/springtur, jag var helt enkelt tvungen att kolla om ryggen pallade. Det gjorde den inte riktigt. Att promenera var inga problem men att springa gick bra till en början. Jag sprang säkert någon km i alla fall. När jag kom hem stretchade jag ryggen noga ochdet kändes faktiskt mkt bättre.
Jag måste helt enkelt bli bättre på att stretcha ut ryggen.
Roligt att det kommit nya rön att man absolut inte behöver stretcha... Funkar tydligen inte för mig i alla fall men det beror kanske på hur mkt man kör. Jag skall tillägga att jag är extremt mjuk och överrörlig med.

Frukost idag blev en advokado med keso och ett ägg, vi har fralle frulle på jobbet men man m å s t e ju äta innan dess.
Ikväll bär det av till simhallen med familjen och det ska bli så myspys! Imorgon blir det dop för lilla Oliver och det ska med bli mysigt att se.

Kommer varken orka eller hinna att träna ikväll, så d så.

Kram på er

Ps Imorgon är bästa dagen på veckan Ds

Inga kommentarer:

Bloggarkiv