onsdag 31 oktober 2012

En 7 årig kärlekshistoria är över...

Jaha då var dagen här och jag jobbar inte på Visma längre. Det känns konstigt att sista dagen är här. Som en kärlekshistoria som tar slut...

Man vet liksom att det är dags att släppa taget och gå vidare... men man har haft sjukt mycket härligt ihop och det är svårt. Men man kan ju inte leva på minnen ihop. Dessutom var det dags att släppa taget, dags för nya utmaningar.
Visma har gett mig så mycket.

En sambo, en bebis och en tatuering...

Sju år... det är mitt personliga rekord. Åh vilka härliga sju år sen...
M a s s o r med härligheter, roliga människor, härliga resor (närmare bestämt 5 stycken), roliga fester och massor med utmaningar. Svåra, jobbiga, roliga, underbara, skrattfester och happenings. Så många minnen att plocka fram, så mycket som jag ser tillbaks på i backspegeln och ler med värme i hjärtat. Alla ni härliga människor som fått mina sju år helt fantastiska på alla sätt och vis. Jag kommer sakna er och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Nu är det över och det börjar snart en ny resa, en ny kärlekshisoria... Jag är redo!

Kram



Min tatuering.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv