onsdag 17 oktober 2012

Vägrar bli sjuk...

Nu börjas det. Sambon var sjuk i helgen, sonen är sjuk idag och jag känner en liten retande känsla i halsen. Jag har känt den och nonchalerat den i en vecka. Så kommer det fortsätta.
Jag-vägrar-bli-sjuk.

Hinner inte och kan inte, så är det bara. Två veckor kvar på gamla jobbet och sen väntar nya spännande utmaningar!

Nu är det viktigt med bra kost och att ta hand om sig själv. Jag skall göra mitt bästa. Men det innebär ändå träning. Jag måste.
Om jag skulle gå och känna efter varje gång så skulle det aldrig bli någon träning...

Idag är det dags för KB träning igen. Ska bli så kul. Jag måste köra, komma igång, hitta glöden och gnistan.

I morse när klockan ringde ville jag bara somna om, vilket jag gjorde med tills den ringde "normal" tid. Mitt sällskap för morgonpromenader är iväg och jag är lite fegis att gå själv när det är så mörkt. Men som sagt det blir ju kb träning ikväll så det lägger vi fokus på.

Undrar vad vi skall äta för gott till lunch idag- Ladda ordentligt!


Bilderna är givetvis lånade.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv